بی تو من خواهم مرد

کلبه ی تنهایی های یک عاشق تنها

مسافر جاده های دوردست من،سفر سلامت

بی تو من خواهم مرد

بی تویک روز در این فاصله ها خواهم مـرد

                      مثل یک بیت ته قافیه ها خـــــواهم مـــــــرد

تو که رفتــی همـــه ثانیه ها سایـــــه شدنـد

                      سایــه در سایـــه آن ثانیه ها خــواهم مـــرد

شعلــه هـا بـــی تو زبی رنگی دریــــا گفتند

                      مــوج در مـــوج این خاطره ها خواهم مــرد

گـــــم شدم در قـدم دوری چشمــان بهــــــار

                     بی تو یک روز در این فاصله ها خواهم مرد

 



نظرات شما عزیزان:

negin
ساعت12:36---3 فروردين 1393
لینک شدی گلــــم

negin
ساعت17:36---2 فروردين 1393
وبت خیلی نازه گلــم خوشحال میشم به منم سربزنی عزیزدلـــم
پاسخ:ممنون عزیزم.حتما سر میزنم.


مریم.ا
ساعت23:56---29 اسفند 1392
تنها خدا است که میداند(بهترین)در زندگی چگونه معنا میشود. من در سال نوآن بهترین را برایت آرزو دارم.عزیزم سال نو مبارک.

نفس
ساعت22:02---29 اسفند 1392
حرف نگفته فراوان دارم ولی

از میان حرفها دوستت دارم

و از میان دردها دوریت

بیتابم کرده تنهایم مگذار

سلام امیدوارم سال خوبی داشته باشید
پاسخ: مرسی عزیزم سال شما هم مبارک ان شاا... تو این سال به همه آرزوهای دلت برسی.دوست دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 28 اسفند 1392برچسب:بی تویک روز در این فاصله ها خواهم مـرد-تنها رفتی-عاشقانه های تنهایی, ] [ 22:3 ] [ baran ] [ ]